طراحی لوگو

طراحی لوگو با ایده های جدید و مختص کسب و کار شما ؛ انواع لوگو و آرم های تصویری نوشتاری و ترکیبی اختصاصی برند خود را از ما بخواهید

با کلیک بر روی لینک زیر هم می توانید نمونه کار ما را مشاهده نمایید و هم از تعرفه ها و مراحل همکاری با ما مطلع شوید.

مشاهده نمونه لوگو های ما                                                                                                   تماس با ما

لوگو

طراحی لوگو که در انگلیسی logo design نامیده می شود ، در ابتدا نیاز به شناخت مفهوم لوگو و نماد تجاری دارد.

پس اولین قدم این است که برای شما اهمیت آن را تشریح نماییم. هر شرکت و برند تجاری جهت ارائه کسب و کار خود به عموم نیاز به طراحی یک نماد تصویری ویژه و خاص خود را دارد و که باید از رقبا متمایز باشد.

به طور کلی می توان گفت لوگو همان نماد بصری اختصاصی متمایز کننده یک برند از شرکتهای رقیب می باشد.

طراحی آرم و لوگو هسته اصلی ایجاد هویت تصویری برند هستند و اگر این عنصر حذف شود ، نقطه سرآغاز برندینگ ناقص و ابتر خواهد بود.

حتما به اینکه نکته توجه کرده اید که گاها با محصولی روبرو شده اید که نام و لوگو مشخصی نداشته و بلافاصله آن را بدون بررسی ویژگی های ساختاری دور انداخته اید ، این موضوع اهمیت طراحی و ضرورت لوگو را نشان می دهد.

برای تمام مردم و مخاطبان شما هم همین نکته حیاتی است تا به سمت خرید از شما جذب یا دفع شوند.

هیچ کسب و کاری در طول تاریخ نبوده که بدون طراحی لوگو ویژه مخصوص به خود در تجارت و بازار رقابت موفق شود ، مگر اینکه صاحبان و مالکین آن به فکر طراحی و ارتقای برند خود افتاده باشند.

طراحی لوگو طراحی آرم

طراحی لوگو آنلاین چیست؟

در گذشته کلیه خدمات طراحی و تبلیغ به صورت حضوری انجام می شد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کسب و کارها به صورت آنلاین ارائه و پشتیبانی می شوند.

طراحی لوگو هم از این قاعده مستثنی نیست ، طراحی این المان به صورت آنلاین با بهره گیری از وب سایت های مخصوص و شرکت های تبلیغاتی اینترنتی انجام می شود ، که علاوه بر صرفه جویی در زمان ، هزینه های کمتری نیز شامل می شود.

سفارش ما به شما استفاده از خدمات آنلاین سپیدگرافیک در زمینه لوگو می باشد. آنلاین بودن طراحی لوگو توسط یک شرکت موجب توسعه خدمت رسانی جغرافیایی آن می گردد ، به همین دلیل است که ما از تمام شهرهای ایران و بعضا برخی از مشتریان در خارج از ایران سفارش کار داریم ، که هم برای مجموعه ما بسیار خوب است و هم به مشتریان ما نتایج مطلوب طراحی لوگو تعلق می گیرد.

اینکه امکان ارائه این نوع خدمت بر پایه چیست را در ادامه توضیح می دهیم.

سایت لوگو حرفه ای رایگان

در راستای طراحی آنلاین ، بعضی از سایت های خارجی هستند که این امکان را به شما می دهد تا نماد تجاری خود را به صورت رایگان طراحی کنید.

آنها قالب و تصاویر آماده را با نظر و سلیقه شما ترکیب می کنند ، و یک طرح نهایی به شما می دهند.

البته کیفیت بالایی ندارد ولی از نظر صرفه جویی در هزینه مناسب است و شما می توانید کار خود را با سایت لوگو حرفه ای رایگان شروع کنید و بعد تر با کسب درآمد و رضایت از کسب و کار خود اقدام به پرداخت هزینه برای لوگو غیر رایگان بنمایید .

سفارش لوگو رایگان

سفارش لوگو رایگان به اقدام شما بستگی دارد. میتوانید با جستجو در گوگل برای سایت لوگو ساز رایگان ، به ساخت و ثبت لوگو و آرم شرکت خود بپردازید.

بسیاری از وبسایت های هستند که نمونه های آماده ای را به شما می دهند و هیچ هزینه ای هم نمی گیرند ، این کار در عین حال که مزایایی دارد ، عیوبی را نیز شامل می شود. خوب و بد آن به شما و تفکراتتان بستگی دارد.

نمونه لوگو های خاص

در طراحی لوگو مشاهده نمونه لوگو بسیار ضروری است. این مطلب در طراحی حقیقتا درست است که لوگو باید خاص و متمایز باشد ، اما نمی توان بدون داشتن دیدی از لوگو های مشابه درک صحیحی از آنچه می خواهید داشته باشید.

فرض کنید شما یک شرکت تولید پوشاک هستید ، طبیعتا باید نمونه لوگو پوشاک را ببینید که بدانید چه می خواهید. ما این مهم را برای شما تسهیل کرده ایم و با توجه به فعالیت چندین ساله در زمینه طراحی ، مجموعه ای پر بار از نمونه کار های لوگو را به شما تحویل می دهیم.

نمونه طراحی هایی که پیش از شما ترسیم کرده ایم مؤید کیفیت بالا و کارکشتگی ما است.

لوگوی شرکت های معماری

با توجه به این موضوع که شرکت های معماری ضامن تامین زیبایی ساختمان و منزل و محیط کار شما هستند ، نیاز است که لوگو بسیار عالی و شکیلی داشته باشند.

لوگوی شرکت های معماری باید ظاهری جذاب و باطنی با انتقال مفاهیم مناسب و پر مغز داشته باشد

طراحی لوگوی خود را به فرد و شرکتی بسپارید که نوع کار شما را بشناسد ، حتما برای شرکت های معماری ضروری است که قبل از افدام به قرارداد نمونه کار شرکت را ببیند

لوگو شرکت های ایرانی

در ایران به غیر از سازمان های بزرگ کمتر شرکتی وقت کافی برای لوگو برند خود می گذارد که در دنیا اینگونه نیست. حتی شرکت های کوچک هم زمان و هزینه بالایی را برای این امر اختصاص می دهند.

ما با کمک طراحان خود لوگو شرکت های ایرانی را به صورت های گوناگون و متفاوت طراحی می کنیم.

نمونه لوگو شرکت ساختمانی

یک نمونه لوگو شرکت ساختمانی با در نظر گرفتن نوع خدمات آن شرکت متفاوت می باشد ، ولی در هر حال برای شرکت ساختمانی ضروری و کاربردی است.

اگر صاحب شرکت ساختمانی فعال در حوزه ساخت و ساز هستید جهت مشاهده طراحی ها و  نمونه لوگو برای شرکت خود و سفارش طراحی با سپیدگرافیک تماس بگیرید.

نمونه مهر شرکت

مهر شرکت یکی دیگر از المان های بصری هویت سازمان است.

نمونه مهر شرکت می تواند به عنوان لوگو هم استفاده بشود و هم در نامه نگاری و مواردی همچون فاکتور نویسی رسمی کاربرد دارد ، که به نوبه خود نیاز به تخصص در گرافیک و حرفه ای گری طراح دارد.

چگونه یک لوگو طراحی کنیم؟

بسیاری از افراد میخواهند بدانند که چگونه یک لوگو طراحی کنیم ؛ پاسخ به این سوال از چندین بعد قابل تحلیل می باشد.

یکی مسئله تسلط به نرم افزار هایی که جهت طراحی ساخته شده می باشد ، مورد بعدی درک زیبایی شناختی طراحی گرافیکی یک لوگو است و متغییر دیگر داشتن علم بازاریابی و تبلیغات است.

مجموع تمام این موارد یک فرد یا شرکت را قادر به طراحی لوگو می کند که در طول سالیان متمادی تلاش و کار مربوط به دست می آید.

قیمت و تعرفه طراحی

هر لوگو بسته به اینکه چطور طراحی شود قیمت متفاوتی دارد. اگر طراحی پیکتوگرام باشد یک قیمت ،اگر لوگو تایپ و مونوگرام باشد هزینه متفاوت دارد.

قیمت طراحی لوگو ترکیبی از این دو حالت معمولا کمی بیشتر است و هر اندازه ساده تر باشد تعرفه هزینه پایین تری خواهد داشت. البته نوع کسب و کار هم در این مورد دخیل است ؛

در بعضی از صنایع آنقدر نمونه های مشابه زیاد است که کار سخت و پیچیده می شود و نیاز به گذاشتن زمان بیشتری برای لوگو لازم است و همین مسئله تعرفه و قیمت طراحی هر لوگو را افزایش می دهد.

قیمت لوگو ساده

لوگو ساده همانگونه که از نام آن پیداست خیلی راحت تر و با وقت کم تر ساخته می شود.

البته در عین سادگی طراحی باید خاص و جالب باشد ، که این موضوع در تخصص طراحان خبره و کارکشته است و درکل قیمت لوگو ساده کمی پایین تر و معتدل تر از سایر گونه هایی است که به شکل پیچیده و ترکیب شده طراحی می شوند.

همکاری ما با شما به گونه ای است که شما تعرفه طراحی را تعیین می کنید و ما طبق آن اجرا و طراحی می نماییم ، زیرا رضایت شما و رونق کسب و کارتان آرزوی ماست.

لوگو اسم چگونه طراحی می شود؟

لوگوتایپ یا همان اسم که به صورت نوشتاری است با استفاده از نام شرکت یا برند طراحی می شود. البته اینکه لوگو اسم چگونه طرح می گردد خود حدیث مفصلی دارد.

به طور کل می توان گفت که این لوگو باید هم اسم شرکت و هم رنگ سازمانی خاص را یکجا داشته باشد ، علاوه بر  اینها باید از فونت صحیح در جهت ترسیم هنرمندانه لوگو استفاده شود.

خود انتخاب فونت هم داستانی جداگانه دارد که با توجه به نوع محصولات و خدمات شما تعیین می گردد.

مثلا لوگو یک شرکت ساختمانی ایرانی با یک شرکت معماری خارجی در فونت فارسی و انگلیسی زمین تا هوا تفاوت دارند.

طراحی اسم گرافیکی آنلاین فارسی

یکی از تخصص های خدماتی طراحی ما به کارفرما و مشتریان طراحی اسم گرافیکی آنلاین فارسی می باشد که برای کلیه شرکت های ایرانی ارائه می گردد.

اسم فارسی شرکت شما به صورت گرافیکی و با استفاده از طراحی نرم افزاری ساخته و پردازش می شود و پس از اعلام رضایت و اعمال سلیقه شما تحویل داده خواهد شد.

طراحی نرم افزاری لوگو با فونت فارسی

در فارسی فونت های فراوانی داریم که به منظور طراحی لوگو می توان از آن ها استفاده نمود ، این فونت ها قابل نصب بر روی هر سیستم و نرم افزاری هستند ، پس جهت طراحی با فونت فارسی مشکلی نخواهید داشت و هر نرم افزاری با فونت فارسی را پشتیبانی می کند.

از جمله فتوشاپ ، نرم افزار ایلاستریتور و نرم افزاری کورل ؛ علاوه بر این نرم افزار ها ابزارهای دیگری هم برای این کار در نظر گرفته شده اند.

با توجه به اینکه طراحی با فونت فارسی لوگو برای ایرانیان و کسب و کار های داخلی جهت ثبت شرکت و برند ضروری است ، نرم افزار های خود را به اینگونه از فونتها مجهز نمایید.

دانلود نرم افزار طراحی گرافیکی برای اندروید

بسیاری از افراد در جوامع از گوشی های موبایل مجهز به نرم افزار اندروید سرو کار دارند ؛ به همین منظور برای رفاه ایشان نرم افزاری برپایه اندروید برای طراحی لوگو در نظر گرفته شده ، که البته خیلی هم قابلیت های نرم افزارهای دسکتاپ مایکروسافت را ندارد ولی می توانید با جستجو آن را دانلود کنید و کمی با محیط آن آشنایی پیدا کنید.

آموزش طراحی لوگو

خیل مشتاقان زیادی از افراد و شرکت ها به آموزش طراحی لوگو خواستار یادگیری این تخصص و هنر تجاری هستند .

افراد از این راه می توانند کسب درآمد داشته باشند و شرکت ها نیز به طبع آن کسب سود کنند و البته برخی از سازمان ها به جهت اینکه مایل هستند خودشان در مجموعه خود یک بخش تبلیغاتی و طراحی گرافیکی حرفه ای داشته باشند ، دوست دارند که نیرو ها و کارکنان خود را در این مورد آموزش دهند.

اصلا نگران نباشید ، شرکت سپیدگرافیک در زمینه آموزش طراحی لوگو ما را یاری می نماید. با ما در تماس باشد تا نحوه همکاری را به شما شرح دهیم، یادگیری مهم ترین عامل ترقی سازمان و افراد می باشد پس از آن غافل نشوید.

آموزش طراحی با فتوشاپ

در ساده ترین گام آموزش ، ما نرم افزار فتوشاپ را به مخاطبان و علاقه مندان یادگیری پیشنهاد می دهیم.

این ابزار با توجه به قدمتی که در طراحی گرافیک دارد پایه یادگیری دقیق طراحی نرم افزاری می باشد ، البته به قدر کافی کار راه انداز و کاربردی نیز هست.

آموزش ساخت لوگو با فتوشاپ در تقریبا 10 ساعت و پنج جلسه فشرده قابل ارائه است و پس از آن آشنایی با سایر نرم افزارهای تخصصی طراحی گرافیک سفارش می شود.

آموزش با کورل

یک ابزار سطح بالاتر از فتوشاپ که علاوه بر داشتن امکانات و توانایی های فتوشاپ ، قابلیت های اضافی دیگری هم دارد نرم افزار کورل یا corel draw می باشد.

آموزش لوگو با کورل گام حرفه ای در زندگی شغلی شما است و اگر بتوانید با این ابزار گرافیکی مسلط کار کنید خیلی راحت می توانید در بازار تجارت و خلق لوگو فعالیت نمایید و به مشتریان خود خدمات گرافیکی تبلیغاتی آرم و کاتالوگ ، بروشور و بیلبورد و سایر موارد دیگر را ارائه دهید.

بهترین نرم افزار

در کنار فتوشاپ و کورل  نرم افزار ایلوستریتور هم وجود دارد ، از این سه می توان به عنوان بهترین نرم افزار طراحی لوگو اسم برد که هر کدام با ویژگی های خاص و عمومی خود نوع ویژه ای از خروجی را ارائه می نمایند.

ساده و ارزان

ارزان بودن طراحی همیشه دلیل بر بد بودن نیست ، همانطور که پیش تر هم عرض کردیم حتی سایت هایی وجود دارند که می توانید رایگان اقدام به ساخت لوگو نمایید.

در عین جال ممکن است که رضایت شما را جلب ننماید ولی هزینه زیادی هم نتوانید بپردازید ، پس راه حل این موضوع چیست؟

طراحی لوگو ارزان را انتخاب کنید ، از لوگو های ساده شروع کنید و به شرکت طراحی که کار خود را می سپارید بگویید که به دنبال هزینه کم و ارزان برای طراحی هستید ، مثلا ما به عنوان مجموعه سپیدگرافیک پلنی را برای مشتریانی که در پی این موضوع هستند ارائه می دهیم که می توانید جهت استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

طراحی آرم

در هر صورت اینکه رایگان چه ارزان و چه با هزینه های بیشتری که مد نظر و مطابق بودجه بندی و جیب شماست ، هرگز از طراحی آرم و لوگو متناسب با شرکت و محصولات و خدمات خود غافل نشوید.

این مطلب را بدانید که برای تبدیل شدن به برندی معتبر باید یک آرم و لوگو خوب از دید زیبایی بصری و بعد تبلیغات و بازاریابی داشته باشید. نه تنها برای شرکت بلکه آرم در تمام زندگی روزمره ما از علائم راهنمایی رانندگی گرفته تا فروشگاه های کوچک محلی دیده می شوند. خیلی عجیب خواهد بود که یک کسب و کار آرم و لوگو مناسبی نداشته باشد ، چون هرگز نمی تواند اقدام به جذب مشتری کند.

طراحی آرم شرکت

آرم شرکت در راستای تعیین و ارتقای هویت برند عملکردهای مهمی دارد ، که در خلال برنامه های بازاریابی و حتی تبلیغات در سطح کوچک برای سازمان خودنمایی می کند.

طراحی آرم شرکت و لوگو سازمان بر اساس نوع و زمینه های فعالیتی آن تعیین و پرورش داده می شود.

ممکن است در طول زمان آرم و وگو دستخوش تغییراتی بواسطه تغییر حجم شرکت و یا تغییرات در کاربری و نوع محصولات بشود.

انواع لوگو

انواع مختلفی از لوگو ها را در بالا برای شما قرار داده ایم تا با شکل و شمایل هر نوع آشنا شوید اما نام تخصصی هر کدام از انواع لوگو چیست ؟ طراحی هر کدام چه اصولی دارد ؟

انواع اصلی لوگو را می توان به بیان ساده ، تصویری و نوشتاری یا ترکیبی از هر دو نامید و به صورت تخصصی پیتوگرام ، مونوگرام ، لوگوتایپ و… انواع لوگو هستند که در ادامه هر کدام را بیشتر توضیح می دهیم

طراحی لوگوتایپ

زمانی که شما قصد دارید فقط از نام شرکت و برند تجاری خود در لوگو استفاده کنید درواقع به فکر طراحی لوگوتایپ هستید در این صورت طراحی باید بر مبنای نام تجاری و رنگ سازمانی شما انجام شود.

با این اوصاف هیچ گونه تصویر گرافیکی ، انتزاعی و یا اماده ای در لوگو استفاده نخواهد شد اما باید در انتخاب فونت مناسب برای لوگو دقت کنید تا از حالت ساده نوشتاری به لوگوتایپ ارتقا یابد

در لوگوتایپ بازی با حروف ، چرخش انها ، جابجایی آنها در راستای عمودی و شکلدهی به آنها می تواند موثر باشد

کوکاکولا معروف ترین برندی است که از لوگوتایپ برای طراحی لوگو خود استفاده کرده است

طراحی پیکتوگرام یا آرم تصویری

پیکتوگرام همانطور که از نامش پیداست استفاده از تصویر را برای ساخت لوگو در اولویت قرار می دهد

تصاویری که در لوگو استفاده می شوند می توانند گرافیکی تولید شده و یا تصاویر موجود در طبیعت باشند

نکته مهمی که در رابطه با پیکتوگرام باید گفت این است که حتما باید از نماد ها و تصاویری استفاده شود که مرتبط با موضوع برند باشند

مثلا توئیتر که یکی از معروف ترین برند هایی است که از پیکتوگرام استفاده کرده ، در لوگو خود از تصویر یک گنجشک یا پرنده بهره برده است

که دقیقا منطبق با موضوع ایجاد این شبکه اجتماعی که با هدف ارسال پیام های متنی است می باشد

نمونه های لوگو دیگری نیز مشابه این وجود دارند که با کمی تامل به آنها دست خواهید یافت.

طراحی مونوگرام

اگر بخواهیم یک نمونه لوگو معروف که به صورت مونوگرام ساخته شده است را نام ببریم می توانیم از لوگو فیسبوک نام ببریم که طراح تنها با یک F ساده آن چنان جذابیتی برای لوگو ایجاد کرده که جز معروف ترین لوگو برندهای دنیا شده است.

استفاده از یک یا نهایتا دو حرف در لوگو ، منجر به طراحی مونوگرام خواهد شد ، مونوگرام ها در عین سادگی خاصیت نقش پذیری سریع در ذهن مخاطب را دارند.

مراحل طراحی لوگو

مراحل اصلی که برای ساخت یک لوگو توسط ما طی می شود شامل مراحل زیر می باشد :

در ابتدا به آشنایی طراحان و مشاورین ما با نوع شرکت و کار شما می پردازیم و سپس رقبای شما و نوع لوگو و تبلیغات آنها شناسایی و بررسی می شود ، پس از این مرحله به سراغ سلایق شما و ارائه پیشنهادات توسط مجموعه سپیدگرافیک می رویم.

در چند مرحله نمونه طراحی های مختلف به شما تحویل داده خواهد شد و سعی ما این است که از تمام انواع لوگو هایی که توضیح دادیم حداقل یک نمونه به شما ارائه دهیم.

در ادامه با انتخاب یک مورد توسط شما ، تغییرات نهایی بر روی لوگو اعمال می شود و فایل اصلی نرم افزاری آن چه در فتوشاپ یا کورل و ایندیزاین به شما در پایان مراحل تحویل داده خواهد شد.

در مطلب مراحل طراحی لوگو این بخش را بیشتر توضیح داده ایم

طراحی کاتالوگ

ما چند طرح به شما تحویل می دهیم؟

یکی از سوالاتی که اکثر مشتریان ما دارند این است که هنگام عقد قرارداد ما چند طرح به شما تحویل می دهیم؟

در ابتدا باید متذکر شویم که ما از معدود شرکت هایی هستیم که بدون محدودیت به شما نمونه طرح ارائه می دهیم. پس با خیال راحت و آسودگی خاطر می توانید طراحی لوگو خود را به ما بسپارید. البته قبل از آن می توانید نمونه کار های لوگو که قبلا انجام داده ایم را بررسی کنید و از تخصص و تجربه تیم طراحی ما مطمئن شوید.

در مراحل بعدی چند طراحی به شما تحویل داده می شود و نظرات خود را اعلام می کنید و ما موظف هستیم سلایق شما را البته در کنار مشاوره های علمی خود به شما برآورده نماییم.

اگر از طراحی پیشنهادی لوگو راضی نبودم چه؟

پرسش دیگری که برخی از مشتریان و کارفرمایان ما میپرسند این است که اگر از طرح های پیشنهادی راضی نبودم چه باید کرد.

خوب همانطور که گفتیم طی چندین مرحله به شما پیشنهادات طراحی لوگو داده می شود ، این پیشنهاداتی که به شما می دهیم ابتدا از نظر گرافیکی و برندینگ بررسی شده اند و پس از آن هم شما نظرات حود را اعلام می کنید که با مجموعه ای از این همفکری ها رضایت و خوشنودی شما تامین خواهد شد

که اگر اینطور نبود سپیدگرافیک در طول سالیان فعالیت در طراحی لوگو خود اینهمه مخاطب و مشتری نداشت

سایر خدمات گرافیکی ما

ما ، در دیگر زمینه های تبلیغات گرافیکی فعال و دارای تیمی مجرب هستیم . گرافیک ، طراحی بروشور ، طراحی بیلبورد تبلیغاتی و بنر های اینترنتی و چاپ شده و طراحی سایت و سایر موارد خدماتی درخور نام و برند شما ارائه می نماییم. سایر خدمات گرافیکی ما هم به همین منوال و بر پایه دانش روز بازاریابی و تبلیغات و استفاده از نرم افزارهای جدید طراحی در دسترس شما قرار می گیرد.

ما برای هر بخش نیروهای تعلیم دیده و ویژه ای جهت مشاوره و همراهی شما داریم

طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی بنر تبلیغاتی در همه صنعت ها کاربردی و مهم است به همین جهت ما نیز بمنظور رونق کسب و کار شما در این زمینه فعالیت می کنیم ، که می توانید سفارش های خود را درج نموده تا با شما جهت اعلام شرایط هماهنگ نماییم.

از بنر در سایت های اینترنتی ، فروشگاه ها و در کل تمام مکان های تبلیغاتی بهره می برید

طراحی کارت ویزیت سفارشی

از بیزینس کارت هم به هیچ وجه غافل نشوید ، طراحی کارت ویزیت سفارشی یکی از مهم ترین عناصر تبلیغاتی و جز ضرروی طراحی ست اداری یک شرکت می باشد . تمامی شرکت ها و رستوران ها کارخانجات و تولیدی ها ملزم به داشتن یک کارت ویزیت باکیفیت چه از نظر طراحی و چه از بعد چاپ هستند.

بیزینس کارت باید متناسب با نوع شغل و پیشه و صنعت شما طراحی و ساخته شود

سئو سایت سئوبهینه

خلاقیت در طراحی را از ما بخواهید - sepidgraphic.org 2022 - طراحی سایت ، طراحی سایت توسط سئو